nou ik heb hier veel zitten lezen en bij sommige snap ik niet waarom ze er een eind aan willen maken.mijn gevoel is gewoon : als je op bent ben je op. dan mag je nog zoveel proberen om er bovenop te raken , het lukt je toch niet.
al vanaf dat ik baby was ben ik verwaarloosd en ook door mijn adoptieouders ben ik verwaarloosd... ik ben in mijn jonge leeftijs meerdere keren verkracht door mijn stiefvader en vocht telkens toch weer om niet toe te geven aan mijn duistere gedachten. ik heb in de psychiatrie gezeten van mijn 12 tot mijn 16 omdat ik niet kon verwerken wat ik toen allemaal al niet had meegemaakt, nou in die tijd heb ik veel littekens op mijn polsen opgelopen.nu ben ik ondertussen 25 jaar en hoe ouder ik word hoe minder ik de kracht heb om door te gaan, ik heb 4 kinderen , 3 ongelukjes en 1 gewenst.ik verwijd ze dit niet dat ze er zo plots waren en toch wou ik er het beste van proberen te maken, nou nu 2 weken geleden heb ik een inzinking gehad waardoor ik vrijwillig ben binnen gegaan op de crisisopvang van de psychiatrie. daar mijn eigen opgehangen maar gdvd die witte mannetjes die er lopen weten alles veel te snel.je kan niet geloven hoe razend ik nu nog ben dat ze me niet gewoon hebben laten hangen, ik herinner me er niet veel van , alleen dat ik sprong met de koord rond me nek en de volgende moment staan al die verplegers naast je met al die machines en je beseft dat ze je tegen je wil in hebben geholpen (zoals zij dat noemen) ik ben 4 dagen later vrijwillig terug naar huis gegaan , mijn kindjes zijn ondertussen geplaats en daar zitten ze goed, en wat ik ook doe die gedachten gaan iet uit men kop
ik ben mijn hele rotte leven zo kotsbeu en ben het zo beu dat iedereen je wilt ompraten.als je op bent ben je op
ik heb in ieder geval geleerd dat ik nu alles tot op de puntje uit zal uit dokteren
ik zal er deze keer voor zorgen dat niemand iets door heeft, en iedereen zal wel weten hoe simpel het is om de mensen te misleiden, het is niet moeilijk om een glimlach te geven terwijl je in je binnenste wel wat anders denkt, soms kunnen mensen zo dom zijn
eerst en vooral goed plannen en zorgen dat alles geregeld is,bij mij zitten mijn kindjes al goed , mijn werk ligt even in ziekteverlof en mijn man gaan werken
ideaal he, nu alleen de juiste planning
Let op: Zelfmoord.nl en Stichting LeefMee zijn geen onderdeel van Stichting 113 Zelfmoordpreventie. Wij verwijzen slechts naar hun website.
113 Zelfmoordpreventie is een Nederlandse stichting die zich richt op het voorkomen van zelfmoord. De stichting is 24 uur per dag bereikbaar voor suïcidale mensen met een hulpvraag, een verzoek om informatie of een luisterend oor. Mensen kunnen telefonisch contact zoeken vanuit Nederland op 113. Hulp wordt ook geboden per e-mail of chat, desgewenst volledig anoniem.