Even kort mijn verhaal doen:
Ik ben altijd al een probleemkind geweest. Toen ik geboren werd was men moeder dolblij maar in de kleuterklas ging het al fout. Toen vechtte ik al voor de eerste keer met een of andere kerel. In de lagere school werd het er niet beter op, men moeder moest zelfs naar de school komen omdat ik een blauw oog had. Ik zat vol frustratie. Waarom? Ik weet het niet. Ik was koppig, ik heb op de zwemles gezeten maar dat stond me niet aan dus deed ik alsof ik ziek was. Ik heb veel hobby's gehad maar nooit naar de training of zo geweest.
Omdat men uitspraak niet helemaal goed was moest ik naar de logopedie, na een paar jaar daar naartoe te gaan had men moeder het fantastische idee om dictie te volgen. Daar ook gevochten met een of andere blonde kerel die nu acteur is. Ik was nog geen 12. In het middelbaar ging alles beter. Ik interesseerde me meer en meer in computers and dat doe ik tot op de dag van vandaag nog. In het eerste middelbaar verloor ik men beste vriend aan de drugs, hij is nu een junk en ik weet niet of hij nog leeft. Men andere beste vriend werd thuis geslagen en werd heel dik omdat hij teveel at. Ik denk dat hij zen verdriet gewoon opat of zo. Hij ging nog mee naar het 2e middelbaar maar werd daar gepest en viel af. Na het eerste jaar latijn wou ik niet meer leren. Het was stom om te leren vond ik dus ging ik naar moderne wetenschappen.
Het 2e rustig uitgezeten en naar het 3e gegaan. Economie met 4 uur wiskunde. De richting waar je het minst moest doen en dat geen kut was als humane wetenschappen. Voor het eerst verliefd geworden, maar werd gewoon belachelijk gemaakt door het meisje in kwestie. Iedereen lachte me uit. Iemand spuwde zelfs op me. Ik begon naar metal te luisteren. Het maakte me blij ook al verstond ik er geen bal van. Ik had geen echte vrienden meer. Enkel mensen waarmee ik buiten op de speelplaats stond en dat was het. In het 4e werd het niet echt leuker. Ik had weer een hormonenopstoot maar had geleerd uit men fout en vertelde het niemand. Ik had het meisje haar gsm nr geregeld via via en begon met haar te smsen. Omdat ik zo'n trauma had van het 3e heb ik na een jaar smsen met haar, haar nooit gesproken. Ik weet niet wat zij er van vond maar ik vond het belachelijk en haatte mezelf. Ik vond mezelf zo'n nul, maar ik durfte gewoon niet. Ik heb toen heel veel gehuild en "gebroken" (het klinkt zo lullig) met het meisje. Ik ben toen heel verdrietig geweest dat ik half depressief was. Ik toonde het niet en lachte altijd, maar diep vanbinnen was ik kapot.
In het 5e en het 6e is niet zo veel gebeurd. Ik had geen echte vrienden meer en ging niet uit. Ik speelde altijd op de computer. Niets anders interesseerde me nog.
Het 1e jaar hoger onderwijs was een nieuwe start voor me. Ik ging alleen naar een hoge school ICT studeren en kon dus van 0 beginnen. Heb toen een nieuwe goede vriend gemaakt en we gingen veel uit. Té veel want niet veel later belande ik in het ziekenhuis met alcoholvergiftiging. Ik stopte met hem uit te gaan en sindsdien is hij aan de drank. Ben toen op zoek gegaan naar andere vrienden in men klas en had er 2 gemaakt. 1 is nu men beste vriend en we doen veel samen, de andere vertrouwde ik eerst maar hij heeft me verraden.
Omdat ik zo vol aggressie zat van het middelbaar en de lagere school sloeg ik vaak op de muur. Op een keer had ik een ader overgeslagen en had ik een grote bubbel bloed op en knokel staan, niet echt leuk zicht maar ja. Ik moest men aggressie kwijt en had wraak genomen op de mensen die me uitlachtte in het middelbaar en de lagere school. Mentaal iemand kappot gemaakt door zijn hart te breken en op mensen hun koten graffiti gaan spuiten. Het luchtte zo hard op dat ik gewoon moest lachen omdat ik wist dat ik ze klootte of pijn deed. Het gaf me een goed gevoel.
Ik leerde een meisje kennen dat ik doodgraag zag. Ik gaf alles aan haar. Ze woonde in Brussel dus moest ik steeds met de trein naar haar toe. Maar al snel bedroog ze mij en ik ging eronder door. Ik verdronk mijn verdriet en maakte veel ruzie. Ik vechtte zelfs met men beste vriend en werd wakker in men eigen kots. Het kon me geen fuck meer schelen en toen heb ik voor het eerst aan zelfmoord gedacht. Want wat is er in het leven? Liefde. Maar die had ik nooit gehad, en als ik ze had verloor ik ze al heel snel. Sindsdien heb ik meisjes gehad, maar nooit voor lang. Ik kan niet meer liefhebben. Ik durf niet meer liefhebben. Ik wil niet meer die pijn voelen die ik toen voelde. Ik ben toen doodgegaan.
Vandaag heb ik enkel mijn religie (christendom) die mij tegenhoudt van zelfmoord. Ik heb niets anders. Mijn ouders kijken amper naar me om en zijn aan het scheiden. Familie zie ik niet. Mijn beste vriend is er nog, maar ik durf niet tegen hem zeggen dat ik niet meer wil leven. Ik weet niet meer wat te doen. Het nut van het leven is weg voor mij. Waarom zou ik nog doorgaan? Om gelukkig te worden? Door wat? Niets maakt me nog gelukkig. Maar echt niets. Enkel adrenaline geeft me nog een kick maar ik kan moeilijk een roetsjbaan in men tuin zetten.
Fuck dit en fuck dit leven. Ik hoop dat iemand mij neersteekt of dat ik in het verkeer omkom want zelfmoord leidt me naar de hel. Fuck waarom voel ik me zo kut? Waarom maakt niets me nog gelukkig? Waarom doet leven zo'n pijn?
Let op: Zelfmoord.nl en Stichting LeefMee zijn geen onderdeel van Stichting 113 Zelfmoordpreventie. Wij verwijzen slechts naar hun website.
113 Zelfmoordpreventie is een Nederlandse stichting die zich richt op het voorkomen van zelfmoord. De stichting is 24 uur per dag bereikbaar voor suïcidale mensen met een hulpvraag, een verzoek om informatie of een luisterend oor. Mensen kunnen telefonisch contact zoeken vanuit Nederland op 113. Hulp wordt ook geboden per e-mail of chat, desgewenst volledig anoniem.