hier begint mijn verhaal. Damn ik moet wel diep gezakt zijn dat ik zo een site bezoek en gewoon bijna alles lees en ook nog eens zelf ga vertellen waarom ik niet meer wil leven.
Het zit zo, Ik trek deze shit gewoon niet meer, ik denk elke dag aan fockin zelfmoord vriend. Het lijkt wel op die film groundhough day, waar die man elke keer weer hetzelfde meemaakt.
Het is een triest verhaal. Het wil allemaal niet meer lukken. Als kind was alles mooi. maar shit is anders nu, je hebt zorgen aan je hoofd. Het afgelopen jaar was heftig ,leek wel alsof ik in 1 stap 10 jaar ouder was geworden. en als ik zo jullie verhaal lees, dan lijkt het of er niks mis is met mijn leven.
Maar toch shit is niet te trekken. De reden is eerlijk gezegd bijna niet te verklaren. het zijn meerdere factoren, maar de belangrijkste is mischien wel dat ik me doel uit ogen heb verloren. Ik studeer nu al 5 jaar universiteit en ik boek geen vooruitgang, maar vooral omdat ik geen ambitie meer heb om iets te bereiken. Ik zie mezelf gewoon niet van 9 tot 5 werken voor een baas. En geld verdienen met me hobby( muziek maken) is ook bijna geen optie, omdat dat nooit zeker is dat je rond komt.
Maar om terug te komen. Zelfmoord constant op me gedachte dus. niks boeit me meer. ik heb geen zin meer om op te staan als ik in bed lig. ik wil gewoon een gun pakken en de trekker overhalen tot me bed helemaal rood is van me eigen bloed. Ik ben deze wereld gewoon zat, fock al die hypokriete shit man. de geschiedenis herhaald zich altijd weer, mensen zijn altijd egoiestisch niemand geeft om je eigenlijk. niemand geeft om je, ze geven alleen om je als er iets te halen valt bij je. het is een doodlopend pad . het is niet was je weet maar wat je kan bewijzen in deze wereld.
Maar fock die shit..ik kan nog wel uren doorgaan geloof ik ..mischien schrijf ik wel een boek..en wordt ik wel beroemd over me eigen leiden.
Het erge is ook dat ik zie dat het allemaal nutteloos is, wat doen we nou op deze planeet we eten, we drinken, we slapen we neuken, we huilen, we lachen, en thats it... kortom we leiden tot we dood zijn.
Het is verrot ..ik voel me gevangen. Iedereen in dit land is ook zo cariere gericht, je telt alleen mee als je een mooi huis en mooie auto hebt, anders ben je niet hot. fock die shit, ik wil gewoon chillen elke dag. geef me een beetje lekker eten iets te drinken een mooie chik om te neuken en thats it simpeleren kan niet geloof ik. We denken dat we vooruitgang boeken met onze mooie maatschappij, maar zo te zien maakt deze maatschappij mensen alleen maar ongelukkiger. Money makes the world go round. Als er nooit geld in het spel was gekomen was iedereen veel gelukkiger geweest. Het lijkt wel of de hele wereld gek is geworden. Maar mensen vergeten dat we eigenlijk gewoon dieren zijn. Maar we zijn onze natuurlijke instincten aan het onderdrukken, proberen de boel te manipuleren en shit, maar uiteindelijk is moeder natuur de baas over iedereen. Daar kan geen wereldgroot macht tegenop.
Shit is vreemd. al deze frustratie heb ik eruit gegooid en nog steeds denk ik aan zelfmoord. ik wil gewoon me fockin pols doorsnijden. zodat me vriendin me dood vind op de grond vind en een ambulance belt, maar dat het dan net te laat is.
Ik ben echt benieuwd hoe het zou zijn, als ik dood ben. Ik zou echt van boven willen kijken hoe mensen over me denken.
Zie het al voor me, mensen die naar mijn begravenis komen, die zogenaamd om me geven. zogenaamd praten over me hoe geweldig ik was. wat voor leuk persoon ik was. shit is triest. Ben ook benieuwd of me echte vrienden een traan zouden laten vallen. Mensen waar ik al jaren vrienden mee ben. Heb het gevoel dat ze 1 dag zullen rouwen en vervolgens gelijk weer verder zullen gaan met hun leven.
Maar ik ga het hierbij laten. Ik ben wel iets kalmer geworden en hoop dat mensen mijn verhaal waarderen. en er iets van kunnen leren. Dit was mijn eerste toevlucht naar een soort van hulp, mischien ga ik wel opzoek naar een goede pschyater. anders blijft het waarschijnlijk groundhough day tot de einde van de tijden.
Let op: Zelfmoord.nl en Stichting LeefMee zijn geen onderdeel van Stichting 113 Zelfmoordpreventie. Wij verwijzen slechts naar hun website.
113 Zelfmoordpreventie is een Nederlandse stichting die zich richt op het voorkomen van zelfmoord. De stichting is 24 uur per dag bereikbaar voor suïcidale mensen met een hulpvraag, een verzoek om informatie of een luisterend oor. Mensen kunnen telefonisch contact zoeken vanuit Nederland op 113. Hulp wordt ook geboden per e-mail of chat, desgewenst volledig anoniem.