Levensverhalen (pagina 1107)

Hier mag je jouw verhaal vertellen. Hoe is het zover gekomen dat je nu aan zelfmoord denkt? Dit mag kort of lang, wat je zelf prettig vindt. Als je dat niet wilt, lees dan gerust de verhalen van anderen eens door.

Jouw verhaal

Het is niet de bedoeling dat je reageert op anderen, het gaat hier om jouw verhaal. Inzendingen die haatdragend zijn, grof taalgebruik bevatten of anderszins niet aan het doel van deze website voldoen kunnen zonder opgaaf van reden worden geweigerd.

Zet nooit je volledige naam hier neer. Wanneer je dat wel doet dan kan jouw verhaal via zoekmachines zoals Google worden gevonden wanneer iemand op jouw naam zoekt.

Met het inzenden van je verhaal ga je akkoord met de privacyverklaring. (Bekijken)

waarom ik :'(

ik voel me in de steek gelaten altijd als ik iemand leuk vind gaat het weer mis mensen haten mij op school word ik gepest zouden de mensen me missen als ik weg ben zou die jonge zich afvragen waar is zij zou me moeder me zoeken ik denk het niet, mijn gedachtes zijn verkeerd had ik maar een beter leven.
Datum:
18-05-2008
Naam:
joella
Leeftijd:
12
Provincie:
Noord-brabant

Ik wist het niet meer?

Vandaag had mijn vriendje mij laten stikken, en ik voelde me al erg kut.
Ik heb problemen thuis, op school, en met vrienden.
Op dit moment gaat alles fout, en voel me ook egt kanker!
Maar goed.
Ik was van plan om over de snelweg heen te lopen, maar toen hielt een vrouw me tegen ze ging zeggen dat ik gek was.
Ik heb haar kapot uitgescholden en barste in tranen uit!
De enigste wat ik kon zeggen was: wat moet ik nu doen?
Ik wist het niet meer en ging naar huis een andere tas pakken, daar zat een mes in en een spiegel.
Later ging ik ergens naartoe dat niemand mij kon zien, vlak bij de snelweg ik wilde het weer gaan proberen maar toen kwam er een groepje mannen aan ze wilde me naar huis brengen en een paar zeiden dat ik gek was geworden!
Eenmaal alleen zat ik op een bankje, de tranen rolden over mijn wangen en pakten het mes en sneed vaak in mijn arm.
Het deed geen pijn, daarna belde ik een vriend ik had met hem afgesproken.
Toen ging ik naar mijn vriendje en naar mijn beste vriend.
Ze waren geschokt en wiste niet wat ze met me aan moesten.
Ik zelf wist het ook niet?
Toen heeft iemand mijn vader gehaald, en ben ik met mijn vader naar me moeder gegaan om te praten.
Ik voel me nog steeds redelijk kut, en iedereen belt me alsof ik iets vreselijk mee heb gemaakt.
Ik heb alleen nog steeds het idee dat ik dood wil.
En ik weet helemaal niets meer!
Groetjes Romy
Datum:
18-05-2008
Naam:
Romy
Leeftijd:
14
Provincie:
Noord-holland

ik kan het niet meer

hallo.ik ben malika.
op school zeggen mijn 'vriendinnen' altijd dat ze mijn beste vriendinnen willen zijn en dat ze begrijpen dat ik zelfmoord wil plegen enz.
maar later doen ze altijd alsof het hun geen bal kan schelen en doen ze soms ook alsof ze mij niet eens kennen.iedereen is altijd TEGEN me ,zelfs mijn familie(zeker)
mijn hart is zo gebroken dat het niet verder meer kan breken!!!!!!!!!!

ik weet niet meer wie ik moet vertrouwen en wie niet!
Datum:
18-05-2008
Naam:
malika
Leeftijd:
11
Provincie:
België

Bwah

Ik heb niet echt een duidelijke reden waarom ik zo fokking deppressief ben, het is denk ik dat ik niet meer zon plezier in al die shit heb, en me ook niet echt speciaal voel. Ik ben niet echt ergens goed in, ik drum en ik voetbal maar met voetbal was ik vroeger een van de beste maar nu ben ik zacht gezegd de slechste zo ongeveer. Ook is mijn broertje beter qua alles. Hij heeft vrienden, hij is echt goed in voetbal. En ik heb geen echte vrienden geloof ik en meisjes haten me... Ik heb wel genoeg van het leven als het zo doorgaat
(Niet dat ik morgen zelfmoord ga plegen ofzo maar ik mis iets in het leven en ik weet niet of ik dat zo lang trek)
Datum:
18-05-2008
Naam:
Samson
Leeftijd:
16
Provincie:
Utrecht

..

Heb elke dag ruzie met me ouders, k krijg het gevoel dat ik alles verkeerd doe.. k wil zelfmoord plegen alleen me vrienden houden me tegen, Ik slik pillen, En ik snij me polsen open omdat ik er gewoon niet meer tegen kan, het is net alsof me ouders alleen maar aan hun zelf denken, als ik er niet meer ben boeit het toch niemand iets nja, misschien 1 iemand maar dat is ook egt de enige...Er komt een dag dat ik egt zelfmoord ga plegen
Datum:
18-05-2008
Naam:
Anoniem
Leeftijd:
14
Provincie:
Groningen

PESTKOPPEN!

Ik word al 10 jaar gepest. Het blijft maar doorgaan. Ze pesten me vanwege mijn puistjes en rode haar. In groep 7 begon ik alle mensen te verachten. Ik haatte alles om me heen. Ik wou de anderen alleen maar zoveel mogelijk pijn doen. Maar in de brugklas veranderde dat. Ik kreeg vrienden en besefte dat lang niet iedereen zo gemeen is. Maar ik werd meer gepest dan ooit. Ik denk nog steeds dat ik niks goed kan doen en ik waardeloos ben. Ik heb geen leven. Het was over voor het begon. Ik heb al heel vaak aan zelfmoord gedacht. Ik wilde mezelf verdrinken, ophangen, voor een vrachtwagen werpen en van een toren springen. In het begin was ik nog gelukkig. Ik had iets om voor te leven. Mijn ouders en vrienden. Maar nu is dat niet meer genoeg. Ook al staan ze altijd voor me klaar, ik voel me nog altijd helemaal alleen, alsof niemand me wil helpen.
Datum:
18-05-2008
Naam:
Kuraishi
Leeftijd:
14
Provincie:
Limburg

moe

Ik denk er ook vaak aan...je moet zoveel in deze maatschappij.
Als je veel zorgen maakt en ook veel verdriet hebt over veel dingen.
Dan denk ik...ik wil slapen voor altijd rust.
Maar gelukkig kan ik ook aan de leuke/goede dingen denken en vooral mijn 2 kids.
MOE..IK GA MAAR GEWOON SLAPEN EN MORGEN WEER OP!
Datum:
18-05-2008
Naam:
iemand
Leeftijd:
36
Provincie:
Flevoland

steek laten

Vroeger ben ik in de steek gelaten door al me vrienden. dat ben ik nooit vergeten en draag het mee in hart en me ziel het zit vast gebonden alsof het nooit meeer weg gaat een tijdje ging het goedn maar ik nu weer deel uit maak van een egte vriendengroep en ben ik vaak onzeker ben ik wel goed,grappig.aardig genoeg? daardoor ben ik erg veranderd en stond op het punt op zelfmoord te plegen! Waarom? Ik dacht dat er niemand van me hield! zo stemmetje in me hoofd! Maar nu besef ik verander weer nar de oude joyce de leuke de grappige! dat is tog beter:D dan de gedachten te hebben dat je dood gaat en niet meer verder kan leven!!
Datum:
18-05-2008
Naam:
Joycee
Leeftijd:
16
Provincie:
Utrecht

jij blijft in mijn hart

Ik kwam naar jou toe
omdat ik met je wou praten
jij gaf me jouw luisterende oor
je weet niet hoeveel dat betekende voor me, misschien heb je me wel gered van de dood.
Wat ik jou vertelde was de waarheid
en ik was zo eerlijk tegen jou omdat
eigenlijk heel veel van je hou
misschien had je dit nog niet door
maar moest ik op een dag verdwijnen
jij blijft in mijn hart, jij blijft in mijn hart
Je blijft in mijn hoofd hangen
weet je dat? Ik wil dat je het weet en opmerkt. Nu dat ik wegga en jou niet meer zal zien, zal ik je missen, heel erg.
Als ik er op een dag niet meer ben
wees dan blij voor de dagen dat ik er was en tegen je praatte en naar je lachte, vergeet dat moment dat ik bijna begon te huilen en zei: ik kan het toch niet zeggen tegen iedereen...
Voel je vooral niet schuldig denk aan de goede momenten !!
Ik stond in je bureau en ik keek altijd naar je alsof het mijn laatste keer was, ik vergeet nooit je lieve lach en die laatste handdruk...

aan een lieve collega LLS
Datum:
18-05-2008
Naam:
Els
Leeftijd:
24
Provincie:
België

Waarom maken ze me kapot?

Waarom maken mensen mij geestelijk kapot? Ben ik eindelijk deels hersteld, is er iemand die denkt leuk te zijn om mij geestelijk te mishandelen.

Ik heb het hem uitegelegd waarom hij dat doet maar hij ontkent alles. Hij is hier gisteravond geweest en heeft zich voorgedaan als een ander. Dat heb ik hem duidelijk gemaakt dat hij door zijn doen flink problemen krijgt met mensen.

Hij ontkent en zegt niet hier te zijn geweest terwijl meerdere mensen het gezien hebben.

Ik trek het niet meer, na 5 jaar strijden geef ik het op, ik heb geen energie meer en ik kan niemand bereiken.

Tot ziens..
Datum:
17-05-2008
Naam:
Dennis
Leeftijd:
25
Provincie:
Noord-brabant

Let op: Zelfmoord.nl en Stichting LeefMee zijn geen onderdeel van Stichting 113 Zelfmoordpreventie. Wij verwijzen slechts naar hun website.

113 Zelfmoordpreventie is een Nederlandse stichting die zich richt op het voorkomen van zelfmoord. De stichting is 24 uur per dag bereikbaar voor suïcidale mensen met een hulpvraag, een verzoek om informatie of een luisterend oor. Mensen kunnen telefonisch contact zoeken vanuit Nederland op 113. Hulp wordt ook geboden per e-mail of chat, desgewenst volledig anoniem.