Iedereen is tege me, na de vakantie had ik een hevige ruzie met de vriend van mn moeder. Hij sloeg me en sinds die dag is iedereen tege mij, ik moet sorry tege hem zeggen maar dat doe ik niet want, ik heb niks gedaan. Oke ik was die dag weggelopen maar dat was omdat ik even ergens heen moest, ik word echt vet gestoord hiero. Mijn moeder is tege me ze zegt ja hij dacht dat ik partij voor jou koos maar ik koos helemaal niet voor jou. Dat was een mes in mijn hart. Ik haat mijn moeder en met mijn vader heb ik ook geen contact meer. Ik word echt helemaal gek. Ik begin me zelfs te snijden en denk alleen maar aan zelfmoord. Weg van deze aarde. Elke dag krijg ik een preek van mijn moeder. Ze zegt je bent te jong voor op kamers dus je moet mee verhuizen. Ik zeg ik ga nog liever dood dan dat ik mee verhuis naar die gek. Vandaag zei ze ja heb je al nagedacht? Ik zeg waar over? Mijn zus zegt ja over het nut van jou leven. Ik zeg ja misschien kan ik maar beter dood zijn he en ik loop het huis uit. Ik was de hele dag niet thuis geweest. Ik moest even afkoelen. Ik werd gewoon gestoord. Iedereen van mijn familie is voor hem maar ik haat hem juist. Hij heeft me een paar keer geslagen. Bij de laatste keer was ik het zat en liep het huis uit. Huilend alleen in een verlaten stad. Mijn moeder belde en vroeg waar ik was. Ik zei dat ik bij mn vriend was. En dat ik hem nooit meer wil zien. Blijkbaar was dat niet duidelijk genoeg. Want ze wil alsnog met hem samenwonen. Ik heb nu alleen mijn vrienden nog maar mijn familie is weg. Mijn vader kwam niet naar mn diplomauitreiking omdat zn nieuwe vriendin belangrijker was en zn (nieuwe) kind, het kind van zn vriendin.
Ik heb vaker aan zelfmoord gedacht maar het was nog nooit zo erg als nu. Want nu, nu word ik gewoon gestoord en ziet de domtoren in Utrecht er toch wel heel aantrekkelijk uit. Of 1 van mijn koksmessen. Ik heb elke dag ruzie met mijn zus en moeder. Mn zus zegt elke keer dankzij jou zijn mama en M uit elkaar. HET WAS NIET MIJN SCHULD!! Ik heb echt helemaal niks gedaan. Hij werd geweldadig. WAAROM zien ze dat nooit. Ze weten niet eens wie ik ben en wat ik leuk vind. IK HAAT MIJN FAMILIE! Dankzij hun word ik nu gek, ik was al gek maar dat was gewoon prettig gestoord. Nu word ik psygisch gek echt gek dus. Mijn moeder negeerd me elke dag. Dag in dag uit, elke keer als ze wat gaat doen kijkt ze me boos aan of juist weer verdrietig. Als ik iets zeg reageerd ze niet ik zeg het nog een keer en ze reageerd nog niet. Mijn zus zegt iets en ze praat terug. Mijn vader is gewoon een hufter om het even zacht uit te drukken. Nou ik stop want dit is nog geen eens 1/100 deel van het hele verhaal van wat er allemaal is gebeurd waarom ik zo erg dood wil.
Anoniem
Let op: Zelfmoord.nl en Stichting LeefMee zijn geen onderdeel van Stichting 113 Zelfmoordpreventie. Wij verwijzen slechts naar hun website.
113 Zelfmoordpreventie is een Nederlandse stichting die zich richt op het voorkomen van zelfmoord. De stichting is 24 uur per dag bereikbaar voor suïcidale mensen met een hulpvraag, een verzoek om informatie of een luisterend oor. Mensen kunnen telefonisch contact zoeken vanuit Nederland op 113. Hulp wordt ook geboden per e-mail of chat, desgewenst volledig anoniem.