ik ben een jongeman die altijd hard gewerkt heeft en altijd een goed leven heeft gehad
ik ben in 2002 ziek geworden en heb ondertussen halfzijdige verlammingen ,tia
en slaap apnue en een cyste in mijn hoofd
constante hoofd pijn weg rakingen klapvoet en heb altijd graag doorgewerkt omdat ik dacht dat het zo hoorde.maar dat stuit op een helehoop onbegrip mensen denken dan echt dat je niets mankeerd
als klap op de vuurpijl krijg ook nog te horen dat ik ongeneeslijk ziek zou zijn
dus heb ik psychisch nogal wat klappen gehad
en ik ben altijd een sterk persoon geweest.
en al deze tijd sta je er alleen voor
mijn vrouw doet heelerg haar best om me te begrijpen en een goede vriend van mij ook ,alleen wat ik nu voel is dat iedereen me afwijst en dat gebeurt in de werksituatie en thuis
soms weet ik niet meer wat ik moet denken of voelen .
het is een heel lang verhaal waarom ik nu denk zoals ik denk
ik heb het gevoel of mijn eigenleven me niet wil
al die ziektes en mensen die je laten vallen omdat je ziek bent
het onbegrip van mensen juist omdat je ziek bent dat je dan ook een swil mee leven met een ander
ik heb vandaag weer rake klappen gehad
en voel dus danig in de steek gelaten door de overheid die het gemakkelijker maakt voor iedereen die een gezond lichaam heef t .
maar als je ziek bent moet je maar niet zeuren en doorgaan ondanks dat je aangeeft dat je echt niet meer kunt
nu ik te horen heb gekregen dat ik maar 5 jaar te leven heb
ben ik ten einde raad en denk veel aan om zelf er mee te stoppen voor dat mijn ziekte beeld dat doet met de nodige pijn
ik me af waarom ben ik in gods naam hier op de wereld als ik toch alleen maar door mensen worden afgewezen en in de steek gelaten terwijl je zelf altijd voor iedereen hebt klaar gestaan
ik ga morgen naar mijn huis arts om te praten en als die me niet kan helpen dan zal het een harde dobber worden over wat ik ga besluiten te doen
mijn broer heeft twee jaar geleden zich zelf verhangen om dat hij het niet meer aan kon
hij was ook iemand die verstoten was en zich heel erg alleen voelde
ik heb nooit geweten dat je je alleen kunt voelen ondanks er mensen om je heen zijn
raar eigenlijk
als ik zeer objectief terug kijk op mijn leven dan heb ik niets waar van ik zeg nou dat is
een super moment geweest
dus hobbel je eigenlijk alleen in je eigen ellende verder
en het de regering geeft hier niets om niemand geeft hier niets om
om dat nederland een land is met allemaal mensen die alleen voor zich zelf leven
ik ik ik
helaas mijn tijd ( heb ik het idee) zit er op
anders had onze lieve heer mij niet voorzien van zoveel slecht gezondheid waar ik uit eindelijk aan een zeer korte tijd zal overlijden
of erger blind en doof worden
het is nu met pijn in mijn hart en tranen in mijn ogen dat ik dit schrijf
ik hoop dat het hiermaals (ongeacht hoe ik ooit zal sterven een beter perspectief zal bieden
ik ben niet bang voor de dood want ik heb al een paar keer slecht gelegen
en daar weet ik niets meer van
dus heb ik ook het idee dat je daar niets van zult merken
bedankt dat ik mijn gevoel hier mocht delen
ik wens jullie allen een veel betere tijd dan dat ik tot nu toe heb /gehad .
doei
mE.
Let op: Zelfmoord.nl en Stichting LeefMee zijn geen onderdeel van Stichting 113 Zelfmoordpreventie. Wij verwijzen slechts naar hun website.
113 Zelfmoordpreventie is een Nederlandse stichting die zich richt op het voorkomen van zelfmoord. De stichting is 24 uur per dag bereikbaar voor suïcidale mensen met een hulpvraag, een verzoek om informatie of een luisterend oor. Mensen kunnen telefonisch contact zoeken vanuit Nederland op 113. Hulp wordt ook geboden per e-mail of chat, desgewenst volledig anoniem.