Levensverhalen (pagina 1146)

Hier mag je jouw verhaal vertellen. Hoe is het zover gekomen dat je nu aan zelfmoord denkt? Dit mag kort of lang, wat je zelf prettig vindt. Als je dat niet wilt, lees dan gerust de verhalen van anderen eens door.

Jouw verhaal

Het is niet de bedoeling dat je reageert op anderen, het gaat hier om jouw verhaal. Inzendingen die haatdragend zijn, grof taalgebruik bevatten of anderszins niet aan het doel van deze website voldoen kunnen zonder opgaaf van reden worden geweigerd.

Zet nooit je volledige naam hier neer. Wanneer je dat wel doet dan kan jouw verhaal via zoekmachines zoals Google worden gevonden wanneer iemand op jouw naam zoekt.

Met het inzenden van je verhaal ga je akkoord met de privacyverklaring. (Bekijken)

.

Hallo,

Ik ben zeker dat ik zelfmoord wil plegen. Zo zeker dat ik mijn gedachten beangstigend vind!
Ik denk alleen nog na over de manier.. Welke zou het minst pijnlijk zijn?
Ik wil zo weinig mogelijk pijn, en zo snel mogelijk ervanaf zijn.

Ik heb niemand meer. Ik ben men vriend kwijt door een leugen, in het school word ik gepest, niemand neemt me serieus, niemand geeft om me, ik heb geen vrienden meer. NIemand die me waardeerd of die ik kan vertrouwen!
Ik wil gewoon zo snel mogelijk een einde maken aan men leven.
Datum:
20-03-2008
Naam:
.
Leeftijd:
20
Provincie:
België

--

ik zit nu echt in een put, alleen nog maar ruzie. ik heb mensen nodig maar niemand die zich Echt om me bekommeren, meestal is het ; oke! als ik mijn verhalen vertel..
Ik zit gewoon niet lekker in me vel en dan zit ik ook nog een ontzettend op tegen mijn mondeling voor engels en mij examens.
Ik ben normaal gewoon een heel vrolijk meisje, maar de laatste tijd is er wel veel verandert en dat merk ik ook aan mezelf. Zouden mensen mij kunnen helpen?
Datum:
20-03-2008
Naam:
Joy
Leeftijd:
17
Provincie:
Utrecht

ik hou van haar en van jullie

ik ben een jonge van 20 jaar ik hou van een meisje sinds mijn 12 jaar telkens keer als ik met een meisje verkeerd heb ik niet de zelfde gevoelens als dat ik aan die meisje heb sinds mijn 12 jaar ik heb veel zelfs te veel gevoelens voor da meisje maar zij precies niet wat moet ik doen ?blijven wachten ik wacht al 8 jaar ik kan niet meer wachten in mijn eigen zeg ik mij als ik met haar mijn leven niet kan maken dan heb niks meer te doen in deze wereld ik hou van haar van mijn familie en van mij vrienden mijn naam abdel en zij noemt melissa nochtans kan ik nog met andere meisjes omgaan maar ik wil ze geen pein doen om dat ik geen gevoelens heb voor ze wie weet meschien zal ze op een dag op mij verlieifd zijn hopen dat het niet telaat zalzijn ik blijf van haar houden tot het einde van mijn leven m. ik hou van uu
Datum:
20-03-2008
Naam:
abdel
Leeftijd:
20
Provincie:
België

levenloos

ik zit nog steeds in dit neppe werld.ik zoek een weg om naar huis te gaan.alles op dit aarde is nep ik wil zo graag naar huis.waar ik zeker van ben dat ik me zo heppy gaat voelen. verlost van alles hier.
Datum:
20-03-2008
Naam:
chandra
Leeftijd:
50
Provincie:
Zuid-holland

alles is kut

de titel zegt genoeg alles is kut, me hele leven is gewoon kapot ik kan niets meer

Het speelt al een tijdje dat er van alles tegen zit ik ben vrienden verloren niet alleen door in de steek lating maar ook door dood, me ouders behandelen me als of ik niet leef en ik heb een schuld van 500 euro waar ik geen oplossing op kan vinden want ik kan geen werk vinden me vriendin heeft het met me uitgemaakt omdat ik te afwezig was en alsof het nog niet genoeg is is me oom waar ik een goede band mee had ook overleden ik heb niemand meer om me aan vast te houden ik sta er alleen voor en me school examen kan ik ook al niet meer halen heb veel ruzie en zit aan drugs alleen coke en wiet sinds een half jaar dat werkt even en daarna voel je je tog weer kut ik zie gewoon geen oplossing voor mij is het over en ik wil gewoon dood
Datum:
19-03-2008
Naam:
Remco
Leeftijd:
16
Provincie:
Noord-holland

Hoi

Iedereen zal wel denken dat ik dom ben, maar ik vind me leven echt waardeloos, iedereen heeft veel meer vrienden dan mij, kunnen allemaal een vriendje krijgen, ik ben veels te onzeker en ik vind mezelf niet echt knap. Me ouders vinden me egoistisch en stom en alle negatiefe dingen enzo. Terwijl ik wel lief probeer te doen, maar alles wat ik zeg vatten ze weer verkeerd op en dan ben ik weer stom. Mijn leven heeft gewoon geen punt meer, ik heb geen punt om te blijven leven, maar zelfmoordplegen lukt ook weer niet.
Datum:
19-03-2008
Naam:
Anoniem
Leeftijd:
13
Provincie:
Friesland

Moeder

Mijn ouders zijn geschijden en mijn moeder doet kut.
Ze doet sjaggerijnig loopt met ordiraire kleding rond en denkt alleen aan zichzelf.
Ik mis mijn vader teveel.
Datum:
19-03-2008
Naam:
Annoniem
Leeftijd:
14
Provincie:
Zuid-holland

bij god

hoi ik heet maya ik heb ook zelfmoord pleeg gedachtes en ik ben pas 13 warom ik die gedachten heb : omdat ik vaak depresief ben mijn ouders zijn gescheiden maar wonen stiekem toch bijelkaar en ze hebben best wel vaak ruzie en het kom voornamelijk door mijn moeder mijn moeder die is namelijk anders dan anders ik heb ook heel vaak ruzie met haar over dingen waar namelijk helemaal niks op slaat en ik wil het heel graag die ruzie`s met haar voorkomen door goed te praten maar als ik gewoon vraag mama mag ik met je praten dan jacht ze me weg der is niks bij haar duidelijk te maken dat ik haar dochter haar erg ongelukkig maak ik baal daar ook enorm van weetje .. en die ruzie`s met haar kan vaal oplopen tot lichaamelijk geweld ect en dan voel ik me echt kapot ik heb ook vaak geprobeer om mensen van mijn omgeving met haar te willen praten die waren voor maar zij wou geen gesprek met hun aan gaan zij is gek ook mischien niet het juiste woord om te zeggen maar zo is het wel ik iriteer me de egt aan weetje een al dat depresie die toon ik uit op school al die frustatie van thuis uit ik allemaal op school af en ik probeer me vaak in te houden om niet te uiten al die frustatie maar tocg heb ik vaak de neiging om het wel te doen want op het begin kon ik het wel heel erg lang vool houden al die frustatie maar nu wort het veel te veel dat ik het niet meer kan inhouden en ik heb ook hier veel hulp gekeregn maar ook bij mij werkt dat hulp voor geen ene meter ik haat me leven echt dood erg weetje der is toch nix wat ik met me leven kan berijken ik heb toch vet en laag EQ dus boeien dat ik het nog verpest em leven en ik ben ook zo iemand die af en toen denkt van f*ck me leven ik wil van all die verdriet en pijn weg en dat is bij god te zijn maar alleen ik ben bang ik weet niet hoe ik het moet aanpakken zelfmooordpleging en ik ben bang dat ik te veel pin weg geef aan me dierbare , me broer, me vriende en me vader en me zus
Datum:
19-03-2008
Naam:
maya
Leeftijd:
13
Provincie:
Noord-holland

alleen

Ik voel me vaak alleen, alsof er niemand van me houd. Alleen mijn ouders en mijn broer houden van me. Dit denk ik dan tenminste. Ikzelf denk dat er niemand van me kan houden. Ik haat emzelf niet maar ik hou niet van mezelf. Ik ben een grote mislukking. Ik kan een heleboel maar niet goed genoeg. Zelfmoord gedachte komen bij mij dagelijks naar boven maar ik kan deze niet uitvoeren omdat ik dit nog wil doen zolang mijn ouders leven, ik wil ze geen verdriet doen toch ben ik bang dat ik het niet voor altijd tegen kan houden. Ik heb geen vertrouwen meer in deze wereld en de mensheid. Ze zijn allen maar bezig met zichelf en zien de ellende van de mensen in hun omgeving niet of nauwelijks. Soms is een woord van waardering genoeg. Dat is wat ik ook mis, iemand die me laat weten dt ook ik meetel.
Datum:
18-03-2008
Naam:
Elton
Leeftijd:
43
Provincie:
Zuid-holland

poging mislukt.

hey, ik heb gisteravond voor het slapengaan een aantal pillen ingenomen. nou werd ik vanmorgen gewoon weer wakker en daar baalde ik nogal van,zo erg dat ik vanochtend de dubbele aantal pillen met ook nog dubbele dosis genomen, ik heb het een vriend laten weeten. hoewel hij mijn ouders niet kent heeft hij door mijn school te bellen iemand kunnen contacteren. zo is mn moeder binnengelopen toen ik al bijna sliep en al aardig verdoofd was. ik schrijf dit bericht vanuit t ziekenhuis waar ik met spoed heen gebracht ben. het zal zeker niet mijn laatste poging zijn, want het leven heeft mij niets meer te bieden en ik haar ook niet.
groetjes CC
Datum:
18-03-2008
Naam:
coco
Leeftijd:
17
Provincie:
Zuid-holland

Let op: Zelfmoord.nl en Stichting LeefMee zijn geen onderdeel van Stichting 113 Zelfmoordpreventie. Wij verwijzen slechts naar hun website.

113 Zelfmoordpreventie is een Nederlandse stichting die zich richt op het voorkomen van zelfmoord. De stichting is 24 uur per dag bereikbaar voor suïcidale mensen met een hulpvraag, een verzoek om informatie of een luisterend oor. Mensen kunnen telefonisch contact zoeken vanuit Nederland op 113. Hulp wordt ook geboden per e-mail of chat, desgewenst volledig anoniem.