nou hoe kan je 20 jaar ellende in 1 verhaal kwijt dat is bijna niet te doen.
het begon al dat ik een baby was toen me vader me wou vermoorden omdat hij mij niet wou een moeder die alcoholiste werd en mij lichamelijk mishandelde en sloeg op een 4 jarige leeftijd en dat ging door tot ik jaar of 7 was. maar wat nog het erigste was ik heb zo vaak om hulp gevraagd en er was helemaal niemand die mij helpen wou of kon er zijn maar weinig mensen die weten hoe et is om op je 5 jarige leeftijd al voor hun moeder te moeten zorgen hoe et is om nooit een kind te kunnen zijn en dat doet zo verschrikkelijk veel pijn.
toen ik een jaar of 9 was kreeg me moeder mijn moeder een vriend die mij stiefvader werd ik denk dat et een klein half jaartje goed is gegaan toen begon de ellende weer me stiefvader was iemand die op een leeftijd van 40 nog nooit had samen gewoond en elke avond in de kroeg zat en mijn moeder pikte dat natuurlijk niet en ontstonden er ruzies, heel erge ruzies ze gingen elkaar te lijf en wat mijn moeder me ook aangedaan heeft ik bleef haar altijd beschermen. en zo ging et door tot me 15 toen kon ik et allemaal niet meer en ontwikkelde ik anorexia egt de erigste tijd van mij leven toen begonnen ook de zelfmoord neigingen toen begonnen ook dingen tot me door te dringen ik zag hoe goed de anderen het hadden en ik zag vooral wat ik niet had LIEFDE een fijn thuis en bescherming van me ouders maar tog kwam er een licht puntje in me leven ik kreeg een vriend die ik tot 4 maanden trug had maar dat was ook geen fijne relatie die heeft me meer kwaad als goed gedaan hij was de enigste die ik volledig vertrouwde en als je na 5 jaar verkering zo genaait wordt is de vertrouwen in mensen helemaal weg en durf je niemand te vertrouwen. en gelukkig had ik wel hele fijne vriendinnen die me overal mee hielpen en steunden. et ging steeds slechter met me moeder ze werd geestelijk ziek en begon me het huis uit te pesten door me schoolniet meer te betalen geen eten meer te kopen voor me ze heeft me konijn voor me neus vermoord dat soort dingen toen heb ik besloten om op me 18 het huis uit te gaan.maar helaas merkt ik ook dat het met mij ook steeds slechter ging vooral toen ik opmezelf ging de anorexia werd steeds erger ik kon geen opleiding afmaken kon geen baan vasthouden werd depressiefen raakte enorm in de schulden en dat ging zo door tot 5 maanden terug toen ging et uit met me ex en toen pleegde ik voor et eerst een zelfmoord poging ik had 150 pillen geslikt maar helaas werd ik wakker na me poging moest ik van me vriendinnen naar et ggz maar die mensen kunnen er niets van ze willen je alleen maar vol stoppen met pillen. ik kan ook heel slecht me gevoel uiten dus begon ik mezelf ook te snijden in me polsen en dat doe ik nog steeds ik heb me ook geprobeerd om me polsen door te snijden maar dat is niet gelukt ik heb ook geprobeerd om mezelf op te hangen maar daar heb ik nooit et lef voor gehad om dat te doen vooral de laatst 3 maanden gaat et slecht ik denk dat ik 15.000 euro schuld heb ik heb geen geld om te eten dus leen af en toe wat et is voor mij heel normaal om 4 dagen niet te eten gewoon omdat ik et niet heb en niet kan betalen en ik ben zo bang om uit me huis te moeten en op straat te komen ik heb niemand de meeste vriendinnen hebben me in de steek gelaten la de zelfmoord poging me ouders heb ik al jaren niet gespronen en familie heb ik niet waar moet ik nog voor leven denk ik vaak ik wil die zorgen niet meer hebben geen pijn meer gewoon er niet meer zijn er is niemand die verdrietig om mij zou zijn ik hoor ook vaak mensen zeggen dat ze de nabestaanden niet willen kwetsen door zelfmoord te plegen maar hoe zit et dan met je eigen gevoel moet je voor iemand anders blijven leven terwijl je je zo rot voelt mijn mening is nee maar dit wil niet zeggen dat ik mensen wil aansporen om et te doen hoor. ik heb gewoon niets meer om voor te leven alles gaat slechter ik zie totaal geen licht puntje meer dr was er wel 1 laatst me buurman die vond me leuk en nu hebben we een relatie nog maar net maar hij weet niets van mij situatie af ik durf et niet te vertellen dus ik denk dat ik et maar uit maak hij is egt heel leuk maar dit moet afgelopen zijn voordat het egt serieus wordt het leven is mij gewoon niet gegunt en over een tijdje ben ik er vast niet meer maar ik wil wel tegen iedereen zeggen volg je gevoel maar probeer wel alles aan te doen om gelukkig te worden alleen jammer dat et bij mij niet gelukt is
groetjes aan iedereen die dit leest
Let op: Zelfmoord.nl en Stichting LeefMee zijn geen onderdeel van Stichting 113 Zelfmoordpreventie. Wij verwijzen slechts naar hun website.
113 Zelfmoordpreventie is een Nederlandse stichting die zich richt op het voorkomen van zelfmoord. De stichting is 24 uur per dag bereikbaar voor suïcidale mensen met een hulpvraag, een verzoek om informatie of een luisterend oor. Mensen kunnen telefonisch contact zoeken vanuit Nederland op 113. Hulp wordt ook geboden per e-mail of chat, desgewenst volledig anoniem.